Sunday, March 30, 2014

stories of the day


2012.....

29 februari, aku TERtegur senior sekolah kat facebook.entah macam mana tataw aku boleh terkomen.punya malu gila.dah laa senior tu yang aku benci time sekolah dulu.haiyaaaa

01 mac, bornday aku. dia wish happy bornday dekat aku.dia kata tak sangka pulak bornday aku hari nie. yela baru semalam dok start chat.

semenjak dari hari tu, tiap-tiap hari kami chatting and message. everyday okey.hehehe. happy sangat time tu.padahal aku baru ja break dengan ex aku. macam tak sedih langsung.huhuhu.

membe =" weyh dila.aku tengok hang macam tak sedih langsung.padahal hang baru ja break dengan *tuuuttttt*"

lepas message apa semua, dia ajak jumpa. gila aku tak terkejut.yela aku jumpa dia pon kat sekolah ja.tu pon bukan face-to-face.yela budak hotsentap la katakan.haihhh

time nak jumpa dia aku punya la ketaq. dia ajak jumpa lepas aku tusyen.yela sebelah tusyen ada kfc.senang laa nak lepaking and makaning. time nak jumpa dia aku siap ajak nisa lagi.punya la segan sampai ajak berteman bagai.lepas tu time jumpa dia ja yang dok sembang dengan nisa.aku pulak dok senyap.konon-konon baget ayu la katakan.HAHAHAHAHA!!!!!!

2013....

dia ada confess kat aku.aku pulak macam okey okey.actually aku dah agak dah dia syok kat aku.(hahaha macam perasan plak statement tu). nisa wawa and fatin pon dok hasut aku. aku macam wat lex wat peace ja.ye la pada masa yang sama D*tutt*, Z*tuuttt*, R*tuuuttt* A*tuuttt* K*ttuuutt* pon dok confess kat aku. semua aku buat derk ja. aku ingat lagi kak sepupu aku cakap...

kak sepupu = "kakyong nie ramai betul secret admirer. apa orang kata, jinak-jinak merpati. macam kakyong. senang nak rapat tapi susah nak dapat."

bulan mac 2013, aku cakap dekat adik aku...

aku = "adik, kak rasa kak dah macam syok la kat someone tu."
adik = "sapa? D,A,Z,R,A ka K?"

and 30 mac 2013, aku dan dia dah declare. dia confess kat aku and aku pon confess kat dia jugak.

and today, 30 mac 2014




to Muhammad Amir bin Omar,
thanks sebab selama dua tahun kita kenai nie, 'ampa' sanggup layan perangai 'kami' yang gila-gila, entah hapa-hapa, annoying, mengada-ngada, manja, and macam-macam jenis perangai laa.walaupun dulu time sekolah 'kami' macam tak suka dekat 'ampa', tapi sapa sangka kan kita boleh couple macam nie.hehehe. thanks sebab sanggup tunggu 'kami' dulu. 'kami' nampak kesungguhan 'ampa' dulu. sampai 'ampa' akhirnya dapat 'kami'. i really hope our love last and never die. we will be together until the end. (tak boleh lebih-lebih sangat.haha)




for you. try dengaq lagu nie. Perfect Two by Auburn.