Tuesday, March 18, 2014

appy bornday!!!!!!


assalamualaikum and hai u olsss.yes today aku nak post pasai bornday lagi.haih kan aku da habaq bulan nie mang ramai la bornday girl and bornday boy.so today 18 mac 2014, bornday Long and Tiara. HAPPY BORNDAY!!!!!!
Happy Bornday Long.


ok nie pic family belah mama.tu mama aku yang peluk my lovely grandpa.and the blue one is Long.kakak mama. Happy birthday Long.semoga panjang umur murah rezki and happy2 always.
love anak sedara sulungmu. ;D


Happy Bornday Tiara


yang baju biru pakai pelampung tu adik last aku yang sangat gerdiksss.yang sebelah tu la Tiara. depa dua beradik nie bila jumpa memang dah tak ingat dunia dah.tapi bila nak berpisah, haih muka masing-masing dah macam tose basi.then jadi la drama air mata.
so kepada Nur Kasih Mutiara, kakyongmu yang comey (eheh) nak ucapkan appy bornday. jangan noti-noti sangat ok.


dipetik dari pekbook mummy Tiara a.k.a makcik aku.


p/s= dua hari lagi bornday cik wawa plak.