Sunday, March 16, 2014

sorry i'm late



assalamualaikum and hi u olss.setelah sekian lama akhirnya dapat jugak aku update.ye la lappy kesayangan masuk 'wad'.. so aku nak minta maaf dekat shuhada, adik gedik, diri aku sendiri and tok doh sebab lupa nak update sempena bornday u olss.

appy belated bornday shuhada.
24 february 2014


that purple one.my lil cousin.bornday sama dengan kang gary i.tapi i xde masa nak update.sory shuhada.
*sory gambaq xclear. ciplak dekat fb along.hehehe

appy belated bornday adik gedik.
25 february 2014


perempuan nie adik aku.adik yang sangat gedik. bornday lepas bornday shuhada and kang gary i.
*woi mana kek??

appy belated bornday adila.
01 mac 2014


hey its me.heeee.selamat memasuki umur 19 tahun.next year sudah 20.benci sebab sama tarikh bornday dengan justin bibir.huh.
*gambaq time sekolah dulu.saja amik gambaq time muda2.nampak muda sikit.huahua

appy belated bornday tok dah.
13 mac 2014


my beloved grandma. moga panjang umur murah rezki and sihat selalu tok dah.
*huwaaa aku nak balik kampung...

and xlupa jugak arini bornday tok su.
16 mac 2014


tok su (kiri). mak sedara mama.see muda lagi tu.hehe.

ekceli bulan mac nie ada banyak gila bornday girl/boy. and xlupa jugak 30 mac nie hari yang paling istimewa buat aku and mr mima.hehehe..

p/s = alhamdulillah penang hujan lagi.xla panas sangat.yeahhh