Sunday, July 07, 2013

selamat hari lahir, mama


hai and assalamualaikum u olss. today, 07 07 2013, mama ku sayang menyambut hari lahir yang ke ~tut~.hehehe aip mana boley bagi tau umur my mama. but don't worry, my mama still young and forever young. tengok la sapa anak dia.heh *kembang hidung aku doe..

so, to my lovely mama,


happy birthday mama..
*moga panjang umur
*murah rezeki
*sihat selalu
*cantik and comey selalu (hoho)
*bahagia selalu

kelmarin, aku, adik, alia and adik sepupu aku, syada p jusco. first ingat p jusco sebab adik nak p beli barang. then depa bagi suggestion nak beli hadiah kat mama memandangkan esok(kelmarin) bornday mama. so pusing punya pusing kami ada berkenan satu tudung nie. 3 layer. seyes cantik gila bangang kod. aku try la p tanya harga tudung tu. 

aku = kak, tudung nie bapa kak?

tokey = rm seratus dot dot

aku, adik and alia = *ternganga

terkejut beruk matye der bila dengar harga tudung tu. so kami pon cau ja laa.cantik tu mang cantik. tapi cantik lagi harga dia tu.huhuhu. so adik pon ajak survey kerongsang plak. cari punya pilih punya cari balik then kami pon terbekenan la ngan dua kerongsang nie. dua kod beb we all rembat sebab cantik gilerrrr!!!!!


see, siap berkotak lagi tu. yang novel tu sekadar hiasan aje. tak dak kena mengena ngan ini wayang yea..memandangkan raya tahun nie tema kami suma warna grey, so aq pon pilih la warna grey tu. yang warna red adik yang pilih. nak harapkan si alia, hmm tidoq la kami suma kat jusco sampai esok.

muka annoying before p pilih barang....


p/s = before aku terlupa, aku nak wish happy bornday kat hasif sama. bornday depa sama la ngan bornday ex mak mertua..peace yaww...