Saturday, July 20, 2013

aku suka nyanyi!!!!!


hai and assalamualaikum u olss.. hmm tengah sedih sebab da nak balik asrama da.hurm~~..hehehe wat ayat pasrah sat. okey kita back to the subject. haa see nampak tak tittle gua? yes i admit, sebenarnya saya isteri dia!!!!!!! eh silap, sebenarnya saya suka dia!!!! hishh pasai apa nie didi.. okey2 sekali lagi. sebenarnya saya suka nyanyiiiii!!!!!!!!*suara ala ala soprano...

so kenapa aq suka nyanyi? err sebab aq suka nyanyi laa.you know what? bagi aq la bila aq nyanyi nie, aq ley release tension taw. orang kan salunya kalau tension suka menjerit or nangis. tapi aq nie pulak suka nyanyi. but sometimes tu aq akan menangis jugak la..heee..

aq taw orang akan cakap yang suara aq nie bukan sedap mana or ekceli mang tak sedap pon. tapi ada jugak orang dok kata suara aq nie ala ala-ala shila amzah. walawey!! kembang setimba doe. hahaha ekceli orang tu just nak sedapkan hati aq mybe. tapi xpa. aq sedar mang suara aq tak sedap kann...

anyway, biaq p la orang nak kata suara aq nie macam katak ka, burung nuri ka or hamster. asal kan aq ok, duit dalam kocek, hidup dengan sederhana. haa see aq dan lagi dok nyanyi nie. mang da tak boley nak buat apa da.. mang tabiat aq nie sukerrr nyanyi.. so sabo je laa....


hanya mampu karock kat karaoke 'jamban' ajerrr..


kat tempat mahal sikit
*muka dok focus nyanyi. sungguh tak boley blah!!! :D





p/s = sambil aq hapdate blog nie, sambil aq nyanyi lagu taylor swift, 22~~ saja nak habaq. byee u olsss