Monday, July 08, 2013

miss my henpon


hai and assalamualikum u olss.now aku nulis nie dengan mood yang tak berapa elok.bukan sebab aku 'holiday in japan' yea. sebab aku tengah rindu something. (and also someone yang kini berada di johor.huhuhu). apadia yang something tu? curious nie...


haa tu. tengok tu apa yang aku pegang. seriously i miss my henpon. mesti pelik bin aneh kan pasai pa la aku nie dok kerinduan sama itu telepon? sebab sekarang nie henpon aku ada lam locker dalam pejabat asrama dalam sekolah.asbestol badigol so'od bebonar kann.okey-okey mari kita flashback..

khamis, 4 julai 2013.

di dorm kenanga, asrama puteri, smk dato' onn butterworth.

atas katil aku kat tingkat atas (katil double decker, aku dok kat atas), bersepah dengan buku2 (konon2 tunjuk rajin laa), segala harta karun dalam pencil case berterabur, ngan pen biru,hitam,merah,hijau,kuning, dengan highlight bermacam jenis warna, dengan bantai peluk,beg sekolah lagi,bear mima kesayangan and macam2 lagi la khazanah dunia bertimbun kat atas katil aku. (gimik ja lebey kann?). ekceli aku tengah tunggu giliran nak mandi. so sambil menunggu aku pon buat la nota sejarah.and sambil2 tu aku dengar lagu plus mecej dengan yang tersayang ^_^

then bila member aku, sue da abih mandi, turn aku plak p mandi. ekceli sebelum aku nak masuk mandi aku da rasa tak sedap hati da. lama aku pandang henpon aku nie.cam ada something nak jadi ja.so dengan hangat pa suma aku blah camtu ja p mandi..

bila da abih mandi aku pon nak balik bilik da.baru ja buka kasut nak masuk bilik,tetiba sue my kat aku sambil cakap

sue = adila, fon kita dah tak dak.

aku = p mana plak???

sue = kak zurin (penyelia asrama) masuk tadi. then dia rampas henpon kita.

aku = *tersentap

then aku p lari kat katil aku. huhuhu henpon aku da takdak. cuma tinggal charger ja.huuuuwaaaaaaaaaa nanak henpon balik.. dua hari aku menangis meratapi pemergian henpon. cengeng kan aku nie.mama taw yang aku bawak fon.aku da la dok jauh. bagan ajam dengan bukit mertajam jaoh kod.so law apa2 senang nak contact mama. tu yang aku bawak henpon tu...

walaupon aku just pakai henpon murah, tapi ianya tetap henpon yang boley tepon orang and mecej orang jugak. dear henpon, aku merindui mu sangat2..huuuwaaaaaaa!!!!!!


muka yang xberapa nak comey sikit..
but who cares????!!!!