Thursday, November 14, 2013

uitm sri iskandar and me


hai and assalamualaikum u olss..hai xhabih2 lagi ngan logo/lencana uitm nie..hehehe..aku just nak sambung cerita.post lepas aku cerita pasai interview.so nak aku nak cita pasai result plak..

click to enlargement (ntah betoi x ayat aku nie?)

ALHAMDULILLAH..finally aku diterima jugak.result keluar 21 oktober 2013. nie fifi la terus call aku.aku nie punya la nak tengok sendiri.tengok2 minah nie da tengok da result aku.apapon syukur aku dapat.parents aku kan main seronok lagi.sabtu nie bersamaan 16 november 2013 aku da nak berangkat p sana da.aku da nak bermastautin kat sri iskandar da.huhuhu cedey sebenarnya....

barang2 aku da longgok da kat depan nie.tunggu nak kemas letak dalam beg ja.hai sayunya hati aku nie..macam2 pesanan yang aku dapat dari mama, tok and semua sedara2.

"dok sana jaga diri elok2"
"sembahyang jangan tinggal"
"dok sana ingat nak belajar kerana allah"
"belajar elok2"
"jangan nak buat perangai nak balik, baling ngan kayu nie"

macam tragis kan ayat last yang aku highlight nie.nie ayat paklang aku.hehehe yela aku mana pernah nak berenggang ngan mama.dulu time f1 dok asrama lam dua minggu ja.then lari balik.sampai aku nangis2 xmo masuk asrama. then aku masuk dok asrama time f6 aritu. tu pon tiap2 minggu fly balik umah. nie kalau da duduk universiti xkan nak balik tiap2 minggu kod kan.ongkosnya tinggi dong.so aku kena kuatkan diri aku.aku kena kuat.aku xmo buat perangai macam budak f1 nak masuk asrama 1st time.huhu. you can do it girl. chaiyok2!!!

hmm 2 hari lagi aku nak dok kat bawah ketiak mama..so sad....huwaaaaaa.....