Wednesday, November 13, 2013

interview uitm and me


Assalamualaikum and hai u olss.for along time i x update blog.disebabkan aku dah lama gilerrr x hapdate, so manyak gilerrr story telling.

first and foremost, mesti pelik kan ntah hape tetiba ada logo/lencana uitm kan??here the story begin....

..................................................................................................
so disebabkan aku punya result agak kureng, so aku xdapat la upu 1st intake.bila ada announcement uitm yang mengatakan bahawa permohonan 2nd intake dibuka (huwahh ayat baku gilerrr),so aku pon cepat2 la isi.

then dalam tengah or awal bulan september, aku buka website depa. tengok2...

click if uolss wanna see clearly

seriously walaupon just interview, aku rasa sangat soronok. so before nak p interview tu aku,mama n abah aku sibuk sangat nak prepare barang yang depa mintak tu..

tiba di hari aku nak p interview...aku rasa nervous derr..yela aku mana pernah p mana2 interview.seyes this is my 1st time kod.then bila aku masuk lam bilik khas or dikenali ruang menunggu, aku nampak izzni (membe sekolah rendah) n dayah (membe f6)..lega sebab ada jugak kawan yang aku kenai.tapi depa course lain2. izzni course interior designer, dayah course townplanner and aku nie course landscape architecture.

then after that kitorang (ceh baget kl derr) kena masuk dalam satu bilik nie.orang cakap bilik melukis.aku orang 1st masuk sebab nak cari tempat strategik.kat tengah2 dunia ada meja.then atas meja depa susun bongkah2.ada bentuk petak, triangle, segi 4 tepat, piramid and bulat. aku punya la amik tempat yang xpayah lukis bulat.then tengok2 depa p ubah letak bulat kat atas segala bongkah tu.

after lukis2 kena tunggu giliran nak p interview ngan orang2 depa.bila giliran aku sampai, dengan terketaq2 p la duduk ngan sopan santun and ala2 ayu tahap baguss punya.gilerr orang tu speaking xsudah2 ngan aku.naseb baik aku boley la nak speaking2 nie.alhamdulillah lepas la azab aku kena soal siasat ngan orang tu.nak p kat parking time nak balik tu abah tanya..

"result tu kuaq bila?"

bukan nak tanya aku camna tadi time interview...........