Tuesday, July 08, 2014

Dugaan Ramadhan...



assalamualaikum and hai u olss. tudia setelah sekian lama aku tak update kan. so bersempena 10 Ramadhan (kejap ja dah 10 Ramadhan kan kan), aku nak cerita. yang nie kisah sedih taw....huhuuuu..

dak sekian lama dah aku tak demam teruk, baru-baru nie Allah nak uji aku. aku kena demam panas sampai tak boleh bangun. pakej dengan batuk, selesema and pening. even aku nak bangun pon macam nak jatuh.makan pon tak lalu. yala bila makan semua tak sedap. sampaikan kuih kegemaran aku, kuih sagu yang aku selalu borong kat makcik tu pon aku rasa macam payau. werk....

so kalau dah sakit mesti dok terbayang hospital, klinik, doktor, nurse, ubat, jarum dan yang sewaktu dengannyalah. 


blood test 03 Julai 2014. 
fine aku dah biasa. aku dengan jarum kan memang bestpren sejak azali lagi...


blood test 08 Julai 2014 (harini).
kena inject di kedua belah tangan kot. sebabnya nurse tu cakap urat aku nie halus sangat..
(p/s = kapas di sebelah kanan tu agak berserabut serabai dan sangat lenguh sekali -ohmyBM-)

see tak sampai seminggu aku kena inject sampai tiga jarum. aduhai apalah nasibku~~~~
mesti pelik kan apasal lah aku pakai baju yang sama. for your information, baju merah tu cardigan. hanya cardigan tu saja lah yang aku ada kat Penang. yang lain semua ada dekat Alor Setar..



alahai kalau dapat doktor nie sure aku buat-buat lambat baik. alololo my 'Kang Tae Joon oppa'


alololo comey gila ubat nie. sampai aku rasa tak sanggup nak telan. dah la color favorite....