Monday, July 14, 2014

#DendangPerantau #PRamlee


16 ramadhan (ambil berkat)

assalamualaikum and hai u olss. yes cepatkan dah 16 ramadhan dah? dah nak raya dah kan? wah seronoknya !!!!!!

TAPI INGAT !! something yang seronok ni bukan selalunya bahagia. bukan selalunya happy. ye la aku nie dalam gembira terselit kedukaan. (choyy ayat!!). huhu sumpah aku sangat rindukan my beloved. siapa? pakwe? hey asal beloved mesti ingat pakwe. sorry tak main la pakwe makwe nie (ceh). ok sebenarnya aku rindu gila dekat family. aku rindu mama, rindu abah, rindu adik-adik aku yang sangat annoying, rindu tokdah, rindu ayah, rindu nak balik kampung, rindu rumah, rindu bilik, rindu bantai busuk (opss), rindu bilik air, rindu jiran (eh?). senang cakap aku rindu Penang....

KENAPA? MACAM LAH HANG TU BELAJAQ OVERSEA? PADAHAL BARU MINGGU LEPAS BALIK ! hey lantak aku lah. huhuhuhuhu. aku nie first time puasa sendiri. semua kena buat sendiri. nak sahur kena cari makan sendiri. nak iftar pon kena cari makanan sendiri. kalau tak, memang tak makan la aku. 

teringat dekat rumah. makan semua mama buat. nak sahur senang nak berbuka pon selesa. huwaaaa hukhukhuk T-T




iftar bersama dengan Kiera .



#nowplaying #DendangPerantau #PRamlee #rindu #family #tashabarnyerrr #nak #raya