Sunday, May 18, 2014

Picnic Time...



assalamualaikum and hi u olss.sabtu lepas aku and my family and family belah abah pergi picnic at Yan,Kedah. yahoo syok banget..


nie sebelum nak pergi. azfar tetap dengan pelampung itik dia.







swimming pool nie bersebelahan dengan air sungai. so thats mean kolam tu bukan air chlorine, tapi air sungai taw.memang natural.


awek yang obses dengan swimming pool, air sungai dan air laut.


nie jalan nak masuk chalet. macam nak masuk hutan aje.


with my baby.ok tipu. nie faiz haziq, my lovely nephew.


alololo cian azfar. beg baju dia tertinggal kat rumah.terpaksa lah berbikini.hohoho.


souvenir from Yan. mama kata aku nie kalau mandi sungai ka laut ka swimming pool ka mesti luka.haihh.


muhammad afif azfar (belakang) and muhammad fath alhadif (depan).
my lil brother and my nephew.


bergambo before nak balik.


me and my cousin, anim. kami nie sebaya. and belakang tu la makngah aku.ter'inter frame' pulak.


keesokkan harinya, aku mula rasa lenguh-lenguh badan. kejutan budaya mungkin. hahaha. ok nanti aku datang lagi yea Yan!!!!