Friday, May 16, 2014

Aku Pakai Jam Tangan Kanan. So What????

Betul Ke Tidak Adila Macam Nie?!!

---> hmm ok aku mengaku memang aku nie keras kepala sikit. dan aku rasa semua orang keras kepala kan.mana ada manusia lembut kepala.hahaha
 *ok-ok serius balik. yes, aku memang keras kepala a.k.a agak degil.so what??!!

---> hmm hmmmm hhmmmmm. heheheeee. yes i am. tapi aku memberontak senyap-senyap ja.

---> yes betul tu.aku paling pantang kalau orang dok arah-arah aku. especially buat something yang aku tak suka or tak minat. so what??!!

---> hehehe aku memang setia pon. so what??!!!

---> yes thats right. aku tak kisah pon orang nak cakap apa ka nak kutuk aku ka. just pekakkan telinga sudah. so what??!!

---> err err errrr secret!!

---> betul-betul. aku tak suka sharing dengan orang. memang la sharing is caring tapi err aku tak suka. biaq aku solve sendiri. ayat yang betul, aku tamaw susahkan orang.biaq aku susah sorang-sorang sudah. ye dak??

---> hehehe. tu memang sifat semulajadi aku. aku nie berhati mulia kan kan kannn? so what??!!

---> hahaha betul-betul. kalau dok dengan someone yang baru kenai kena la ayu-ayu sikit. tapi kalau lepak dengan membe (sueno family) of course aku banyak cakap. bukan macam murai tapi macam machine gun. ye dak fifi toek?hehehe

---> kalau cabaran tu o.k aku on.tapi kalau cabaran yang k.o aku off. 


so the conclusion is, semua di atas adalah benar. so barang sesiapa yang memakai jam tangan kanan,



psstt, aku copy cat meow meow dekat pehbook (fb). so what??!!