Monday, December 30, 2013

its all about you



Oh, I've loved you from the start
In every single way
And more each passing day
You are brighter than the stars
Believe me when I say
It's not about your scars
It's all about your heart

Like a lock without the key
Like a mystery without the clue
There is no me if I cannot have you
-Mindy Gledhill-All About Your Heart-

hai n assalamualaikum u olss.aq still ingat lagi tarikh 14, 15, 16 and 17 disember 2013. hari dimana ada someone nie sanggup datang dari penang ke seri iskandar.

date - 14 disember 2013
day - sabtu
time - lebih kurang pukul 2 or 3 petang
caption - target nak lepak tasik, tapi hujan turun pakej dengan kilat guruh. so kami lepak kat kfc Bandar U jerrr...

date - 15 disember 2013
day - ahad
time - 11 pagi kod
caption - yuhuuu jalan2 p lumut.target nak p aeon seri manjung sebab nak tengok wayang. but wayang depa xbukak lagi.dok renovation pa kebenda xtaw.then kami ronda2 kat jeti pulau pangkor.

date - 16 disember 2013
day - isnin
time - 4 petang lebih kurang
caption - ekceli pagi tu aku ada site visit.then balik awal kami dan lagi kuar.hehe akhirnya dapat jugak lepak kat tasik utp.saja ambil angin.cehh

date 17 disember 2013
day - selasa
time - 5.15 petang
caption - arini aku ponteng koko.hehe sebab aku nak date lagi.yela ekceli dia balik penang pagi selasa.tapi ada sebab tertentu dia x jadi balik.so aku apa lagi...hehe..

to my mr mima/my mr doctor...
thanks sebab sanggup mai dari jauh semata2 nak bagi semangat. i really appreciate that.thank you very much dear.taw x arini ari kita kan?


thanks sebab selama 9 bulan nie 'ampa' selalu hepi kan 'kami' time sedih, layan perangai 'kami' yang kadang2 agak annoying, terlebih manja, sensitive ntah hapa2.another 3 month lagi and kita da cukup setahun.ekceli kita nie kenai bukan setahun kan.since 'kami' form 1 lagi.lagipon dulu orang tu mana la nak pandang. hot stuff la katakan.hahaha.and kalau nak ikutkan yang kita nie betoi2 kenai since 29 februari 2012. and start dari tu kita mecej2, calling2. 'ampa' tunggu kami selama setahun then baru kita declare. thanks for everything. 


p/s = walaupon kelihatan agak poyo, but ADA AKU KESAH??? lantak la nie blog aku,sukati aku la..werk2 :P