Sunday, December 22, 2013

everything change


assalamualaikum n hai u olsss... hang merajuk x dengan aku sebab for a long time aku x hapdate?huahuahua i am sorry my dearest bloggy *nama baru? ye la semenjak aku da masuk belajar pa suma, aku da semakin busy. se'busy' aku nie perdana menteri pon kalah. then ditambahkan dengan line internet 'laju' macam *tutttt*.huh hampeh...

ekceli aku nak mmperkenalkan kat u olss rommate aku.entry nie aku buat khas untuk rommate aku kat uitm seri iskandar.

---> danita robin
minah sabahan.aku panggil dia dann. budak townplanning.muka chinese look.tapi yang peliknya dia kata xdak langsung darah chinese.pelik bin ajaib.aku selalu pinjam 'berokband' dann sebab nak on9.hee yela wifi sini gilerrr 'laju' beb. bila aku nak buka something kat internet guna wifi blok aku sempat lagi nak p kelas mandi makan tido then esok tu belom tentu da abis loading (gimik jaa sebenarnya.hoho). minah yang paling cool diantara roommate.xpernah aku tengok kesedihan hati dia.kadang2 aku pernah jugak terfikir, dann nie x rindu family ka?kata 1st time berjauhan dengan family tapi tengok macam cool gilaa..berbeza benar dengan aku yang selalu dok meraung melalak rindu mama. aku suka dengar dia gelak sebab aku pon boley berjangkit sama dok bergelak guling2 (fifi aku amik ayat hang jap.hee)

---> norhafizah binti khairudin
minah penang sama dengan aku tapi sekarang nie stay rumah abang dia kat kl.aku panggil minah nie fiza. budak fine art a.k.a seni halus. muka dia ada mix.xmacam muka pure melayu. fiza cakap yang kami nie kembaq sebab kami nie apa2 suma sama.kuat makan, rindu rumah (ekceli rindu mummy), perangai pon beley kurang sama jugak laa.orang bagi gelaran dekat fiza 'mystery girl' ngan 'travel girl'. yang mistery tu sebab ada kisah disebalik tabir. (aku taw kalau roommate aku baca sure pakat gelak gila2 punya). yang travel girl tu sebab minah nie selalu p melepak kat bilik kakak senior.then p melepak bilik classmate.lepas nie aku xtaw hang nak p melepak mana plak.hehehe.gila 'elergik' dengan boypren 'O'..hahahahaahahaaaa

---> siti hajar binti md noor
minah jitra, kedah.nama gelaran hajar laa hajat laa siti laa.hehehe. budak building.aku cakap dekat dia yang dia kena jadi mat bangla indon buat rumah.and aku plak kena jadi macam tukang kebun.minah nie dulu masa 1st2 dok sini mang nampak cool gila macam dann.but sejak dua menjak sebelum nak balik, dia da jadi macam partner aku meraung melalak nak balik.kami kalau nak feeling sedih2 nak nangis mesti buka lagu Pelengkap Hidupku.bahasa utara dia gila pekat.walaupon aku dengan fiza stay penang, tapi kami still xdapat tangkap certain ayat.minah nie obses dengan cerita Playboy Itu Suami Aku.and one thing, there have other story behind the scene..............misteri nusantara....... (aku da mereng sebenarnya...sila abaikan)


tepi dari depan
dann, fiza,hajar and aku


time mds a.k.a minggu destini siswa.


fifi toek.nama ja dok uitm yang sama.tapi nak jumpa gila payah.
*kena letak jugak pic dia sebab aku selalu amik fon dia dok tangkap gambaq.hee


hai. saya pelajar diploma senibina lanskap uitm seri iskandar...
*xdak function letak pic aku tapi ADA AKU KESAH!!!!! biaq la nie blog aku so aku boley buat apa yang aku suka..HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA *gelak setan

p/s. weyh kalau nama ampa silap sory taw.hee