Saturday, January 06, 2018

Jalan jalan Komtar

Assalamualaikum and hi uolss. 

23 December 2017.
Tech Dome Penang, Komtar

Related image

Back to 23 December 2017, kami satu family plus Tiara, sepupu aku, kami mai tempat ni. tempat ni actually macam pusat sains and budak-budak suka la tempat ni (include aku la happy kemain bila masuk). Abah discover tempat ni then set tarikh nak mai bawak Azfar mai komtar. (even adik aku taktau komtar tu apa heol). then kebetulan pakcik aku dari Perlis nak mai Penang jenguk Tokdah dengan Ayah, so mama ajak la Tiara. Azfar Tiara ni sebaya, depa rapat gila dari kecik. nanti besaq taktau la kan dah besaq satg buat malu-malu ayam pulak dah tak rapat tidoq sekali macam sekarang dah. 

Entrance fee pun ntah la berapa ntah tapi macam affordable jugak laa. aku, adik dengan alia mama abah beli ticket student fee so jimat la jugak. 


Image result for tech dome penang










lepas dah settle kat situ, aku saja jenguk nak try naik The Top. tapi mama dah hingaq takmau p sebab takut dengan gayat, takpa la nanti nak mai The Top pulak la. mai sendiri je ke ada sapa nak bawakkan? 

Image result for the top penang
cilok dari abam google. ntah sapadia la 3 orang tu untung la gambaq depa ada dalam blog aku.